روانشناس کودک و نوجوان

دکتر مهسا مقدم

دکتر مهسا مقدم

شماره عضویت یا پروانه نظام:4106
استان و شهر:تهران / تهران
سابقه کار :10 سال
زمینه فعالیت :کودک و نوجوان
آدرس :سعادت آباد 02122074239 / یوسف آباد 09031388320

سلام من مهسا مقدم هستم دکترای روانشناسی سلامت و ده ساله که به صورت تخصصی در حیطه کودک و نوجوان کار میکنم.(در کلینیک آینده و بیمارستان روانپزشکی ۵۰۵ )

در زمینه آموزش ۶ ساله که استاد دانشگاه هستم و کارگاه های متفاوتی مثل کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ، تاب آوری، مدیریت والدین، تربیت جنسی، مهارت ارتباط والد و کودک، و اختلالات شایع دوران کودکی و نوجوانی، سن بلوغ، بحران های زندگی کودک و نوجوان مثل طلاق یا از دست دادن والدین و ….. کارگاه برگزار میکنم.

مشاوره آنلاین برای مراجعین در داخل و خارج از کشور دارم.
همه خانواده ها سرمایه هایی دارن و به نظر من فرزندانشان بزرگترین سرمایه آنها هستن و من از خانواده هایی که با آوردن فرزندانشان به اتاق درمان باعث حفظ و نگهداری و مراقبت از مهمترین سرمایه ی زندگیشون هستن سپاسگزارم.

اگر توی مسائل مختلف کودک و نوجوان خود دچار مشکلات و یا سردرگمی شدید اگر نمیدونید باید چطوری با کودک و نوجوان خود ارتباط موثر داشته باشید اگر توی بحران سن بلوغ کودک و نوجوان خود قرار دارید و اگرهای خیلی خیلی زیاد که همه خانواده ها در تربیت فرزندانشان با آنها رو به رو میشوند

باید حتما با روانشناس متخصص کودک و نوجوان مشورت کنند تا بهترین نتیجه رو از تربیت فرزندانشون بگیرند.

من و همکارام در این زمینه بهترین امدادرسان در کنار خانواده ها هستیم و تا هرلحظه که بخواهید برای ساختن سلامت روان فرزندتان با شما همراهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *